Торта в нежно розово




За новородената Ая.

Малко предистория: 
Това е първият модел за торта, който направих по векторна графика с добавка на някой и друг елемент или първата торта за която не се почерпих с готов тортен модел от интернет. Беше за момченце, в синьо, и благодаря на хората, че ми гласуваха пълно доверие (снимка може да видите в албума във фейсбук).  Преди време една моя вдъхновителка (Ивейн) ми каза, че ще дойде моментът, в който ще правя сама дизайна на тортите си. Сега разбирам колко е трудно това, предвид, че повечето хора ти показват снимка на желанието си и го очакват точно така.

Щастлива съм, че правя този модел за трети път. Това е знак, че се харесва.


loading...




Фото Йоана Такова


Фото Йоана Такова 
Когато ми се обадиха за тази торта нямах никакво свободно време и отказах, защото съм си обещала, че няма да работя за бройка или на килограм, а за качество. Но един ден ми позвъня дядото и такава топлина имаше в гласа му, когато ми каза "станах дядо", че нямах волята да му откажа. Та нали съвсем скоро и аз изживях щастието "баба". И така, може и да е малка тази тортичка, но е сладко орисана, сладко омесена и за сладък живот на малката Ая наречена.

Торта за новородената Ая


За погачката на малката Ая направих комплект от сладости, който ще покажа в някоя от следващите публикации. А снимки може да разгледате в Cake Time by Elti.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

loading...