Нарисувай ми пролет!



Така звучеше поканата от Bonduelle.


Пролет ли? Обожавам я. Ако можех да я нарисувам такава, каквато я чувствам в сърцето си... би било чудо. Биха ми завидели художниците на всички времена.
Тъкмо чета книгата "Страдание и възторг", на Ървинг Стоун. Ще вляза в ролята на Микеланджело :) Идеята на Bonduelle ми се видя вълнуваща, ще правя нещо за първи път. Рисунка с храна.


Пролет? Прооолет!





Последните пролетни снимки от Сандански ще ги ползвам за модел :)
Езерце, пате, цъфнали дръвчета и цветя. 
И мартеничка на цъфналото дръвче.



Планините имат още сняг по върховете. Слънцето непестеливо е използвало парфюмът с марка "Пролет". Как ме топли само - с цветове, с ухания, с блясък, със жужене, с лъчи...



Рисувам, рисувам пролет:
Малко езереце от мариновани гъби, камъчета от червен боб и пате от сладка царевица на Bonduelle

Дървото от червен боб на Bonduelle

Цъфнали храсти до езерцето, от кълнове на боб Мунг на Bonduelle



Сърдечно благодаря на Bonduelle за продуктите, които ми изпратиха и за настроението, което ми създадоха с играта "Нарисувай ми пролет". 


Опитайте и вие! Толкова е забавно!

Още един член на семейството пожела да нарисува пролетта:
Дървото е магнолия, цъфнала при това. 


Сега козунаците ми втасаха :) 


4 коментара:

  1. Толкова пролетно, красиво! Честито Възкресение Христово! Благословен да е домът ви, Снежи! и продължавай да рисуваш пролет...

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благословени да сте и вие, Катюше! Здраве и много любов ти желая! Прегръдки! :*

      Изтриване
  2. Красиво и пролетно е при теб, Снежи и както винаги сладко и остроумно разказано!
    Прегръдки, мила и хубава пролет!

    ОтговорИзтриване
  3. Снежи, чудесно си се справила:)

    ОтговорИзтриване

loading...