Рататауи по DSdiva

Натоварена седмица,
горещи дни
плюс един неканен гост 
от семейството на Рататауи  
и в резултат - нищо за показване от кухнята. Каква ирония само - бях си харесала рецепта за Рататауи при DSdiva и взе, че ми цъфна "помощник" в кухнята. Колкото и да се опитвах да си представям онова миловидно мишле от филмчето, не успях да превъзмогна страха си и да готвя в негово присъствие. А то взе, че се оказа от мишките с образование. Не знам как, но избягваше капаните дни наред. Ултразвуковото устройство в контакта не го смущаваше, докато не купихме от онези лепещите книжки. След него ми се отвори работа по чистене и дезинфектиране на кухнята - отиде ми съботата, но добър фитнес направих.

Наумила съм си и за днес пак в менюто е записано Рататауи (казвам го тихо, да не чуе "помощникът"). Рецептата може да видите тук . От мен само снимки на тази вкусотия, с лек шеговит тон в стила на Дивето:)), плюс сол и малко зехтин:







Вкуснооооо!

Ястието е леко, типично лятно. Хареса ми сосът, който остана след извиране на виното, горчицата му придава леко пикантен вкус. Кашкавалът си е направо задължителен. Но... и на моят мъж му беше като предястие (или топла салата, както казва DSdiva :)).
От мен благодарности за бързата, вкусна и ниско калорична рецепта!


6 коментара:

  1. Елти,
    направо и при Дива и при теб, това нещо изглежда много лятно и много апетитно;)
    Следващата ми манджичка ще е тази;)
    Хубава седмица!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Хубава да е седмицата и за теб, Мъхче! Манджичката е тъкмо за жегите.

      Изтриване
  2. Хахах, този изплезения направо ми взе ума!!!! Страхотен е, не по-малко от красиво наредения рататуй! Може да е печена салата, но се радвам, че ви е харесала!!!
    А малките пакостници...случва се, навестяват къщите, за ужас за всички :)))
    Сърдечни поздрави:*

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, DSdiva! Радвам се, че ти е харесал моят начин на представяне, на твоя рецепта. Поздрави и от мен!

      Изтриване
  3. Страхотен е този зеленчуков сладур :) А на ратаутито и аз съм вдигнала мерника - само, че някак все успявам да изям тиквичките преди да успея да ги отделя за него :) Поздрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, Габи! Ще му дойде ред, щом е на мушка :). И при мен се случва да купя продукти за едно, а да ги употребя за друго. Поздрави и от мен!

      Изтриване

loading...