Порция мъфини от Горски мъх

Едно от любимите ми места за отмора и зареждане с добро настроение е блогът на Горски мъх.  Там е винаги много цветно, свежо, позитивно и вкусно. При Мъхчето и лошото време е повод за добра публикация. Та, в едно такова лошо време, в нейният блог се появиха едни бързи и много вкусни солени мъфини. Видях, че е посочен друг източник, но ги записвам в тефтера като мъфините на Горски мъх (нали там ги открих).



Рецепта няма да пиша, ще сложа само снимки и ще кажа, че на мен студени (отлежали) ми харесаха повече.  Стоят меки и влажни, а копърът в тях им придава чудесен летен аромат. Или казано по друг начин, дори и при лошо време ти оправят настроението.






  Мъжът ми, който често обича да се шегува с новата ми страст, а именно снимане на храна, пак пусна шеговита идея да съм била напълнила трапчинките на мъфините с таратор - за по-оригинално представяне. Ако имах готов таратор сигурно щях да го направя, хей така за майтап, и щях да го накарам да гребе с бебешка лъжичка :)))

Като се замисля обаче, идеята му никак не е лоша, но преработена до вариант кошнички от тестото за мъфини, пълнени с млечна (или друга) салата. Обещавам да споделя дали става.

2 коментара:

  1. Снежи, чудесна е идеята на половинката ти!
    А мъфините изглеждат прекрасно!
    Повече обичам солените!
    Поздрави и прохладна неделя!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, Дани! Добра идея ми подхвърли, моят скрит кулинарен талант :). Уж на шега, а ме накара да се замисля :)
      Поздрави и от мен и успешна нова седмица!

      Изтриване

loading...